کادو تولد عخشممممم صباااااااااااا
کادو تولد عخشممممم صباااااااااااا
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

سلااااااااااااااااااام

بازم برید ادامههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههه

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای دریافت رمز برید به وب holykevin

نظرات شما عزیزان:

jisu
ساعت13:58---11 اسفند 1391
حدس میزدم تهش باید برم پیش ایلای هه ههه هههه

اهان راسی یه نظری دارم اینو به بچه ها هم بگو...

میخوام دست جمعی کلا یه سئول راه بندازیم برو تو وبم اون جا توضیح دادم...پاسخ وو:آره من اومدم وبت نظر دادم ولی نمیدونم چرا نمیاد برات!!!!...............من پایه ام.........ولی یادت نره سئولمون کمپانی داره.................اس اچ مدیا مگه بوقه؟؟؟؟؟؟........یادت نره رییسش منم مدیرش نیلوئه مربیشم تویی........بقیه بروبچم اعضای کمپانی ان..............میگم بیاین توی همین لوکس بلاگ بزنیم امکاناتش فوله................اصلا خودم راه اندازیش میکنم.......هیییییییی...............فروشگاهشم با بقیه بروبچ............فقط بی زحمت زودتر خونه ی مارو بدین ما آواره ی خیابونا نشیم...........خب دیگه برو ایلای در انتظارته.........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: